Některé soukromé firmy na trhu v posledních týdnech a měsících obvolávají klienty pojišťoven, včetně klientů Partners, s žádostí o schůzku a kontrolu pojistných smluv pod falešnou záminkou pověření oficiálních institucí. Rozesíláme proto speciální mailing na klienty, který je na nekalé praktiky konkurence upozorní.

Pozor na nekalé praktiky
„Pokud se klientům Partners někdo ozve a bude se prezentovat pověřením od České národní banky (ČNB), České kanceláře pojistitelů (ČKP), či se vydávat za neexistující klientské centrum pojišťoven či obdobnou instituci s tím, že je potřeba se z důvodu změny zákona či z důvodu pověření od dané instituce sejít a zkontrolovat či změnit jejich pojistnou smlouvu, jedná se o nekalou praktiku. Oficiální instituce typu ČNB ani pojišťovny rozhodně nepověřují soukromé firmy, aby obvolávaly klienty,“ říká ředitel právního oddělení Partners, Vít Mikolášek.

Pokud by se volání opakovalo, doporučujeme klientům uložit si jméno a telefonní číslo volajícího, datum a hodinu hovoru případně si hovor nahrát. Všichni klienti, kteří prostřednictvím Partners v minulých pěti letech uzavřeli rizikové nebo investiční životní pojištění, v nejbližší době obdrží oficiální e-mail, ve kterém je na nekalé praktiky upozorníme a informujeme je, co v takovém případě dělat.

Jak takový hovor probíhá, si vyzkoušela na vlastní kůži i Karolína Somrová (M1). „Volal mi chlapík, který se představil jako zástupce klientského servisu pojišťoven s tím, že mi jako věrnému klientovi chtějí poslat láhev vína, a jestli mám ráda červené nebo bílé. Na úvod tedy pěkná vějička, po které následovala žádost o schůzku nad pojistnými smlouvami, protože je ze zákona garantováno, že si s vámi má každý půl rok nad nimi někdo sednout, aby bylo vše správně nastavené…. Všichni klienti by si na toto měli dát velký pozor a vždy se doptávat z jaké konkrétní společnosti daný člověk volá, jaké má IČO, apod.,“ upozorňuje Karolína.

Zdroj: http://www.jsmepartners.cz/portfolio/3471-pozor-na-nekale-praktiky